Försättsbild

Försättsbild

torsdag 26 november 2009

Julstämning

Nu har jag surfat runt på lite julsajter och jag är erkligen i stämning. I år ska allt ske och det ska bli så mysigt! Jag e laddad. Ska nog iväg å köpa sötaste burken på Åhlens för att ytterligare bättra på stämningen i köket.. Bara några detaljer till så är det perfekt! Har bakat så goda ingefärakakor också. Smälter i munnen! Mums! Igår provsmakade jag glöggen också. Stark så det stack i ögonen men du vad god!
Idag har jag vart hos Lisa å Thomas för att träffa dem och klämma lite på världens sötaste bebis... Såååå söt. Lite rundare denna gången. Så varm å gosig. Ville inte åka tillbaka hit utan henne. Sötaste. Tackade jag till jbobet idag också å fick lönen jag ville ha. Känns nervöst. Har mått lite skit denna veckan för jag har varit så stressad å har för mkt å tänka på. Korttidsminnet har varit som bortblåst, glömt kvar plånboken i bilen två ggr och ej hittat kameran trots att den ligger i en låda där jag kollat fem gånger... Orkar inget på träningen och har hjäptklappning. Så hoppas verkligen att jag kan ta det lite lugnare med allt jag haft att änka på denna veckan.
Nu ska jag hämta tvätt å skura lite golv till. Sen är allt klart för helgen... Bara lite till. Sen tagga ner.. Sen... (c:



från Åhlens

Inga kommentarer: