Försättsbild

Försättsbild

tisdag 16 mars 2010

Längtar

... till helgen! Då är det fest i Linköping hos Maria! Planen ser ut som följer:
FREDAG:
Dagen:
Ska till Trollhättan med jobbet. Ska träffa folk från andra orter som arbetar med samma sak som jag. Ska bli riktigt kul! Jobbar ju mest själv annars så detta ska bli kul! Spännande å få lite fejs på de andra också och se om de har tips och idéer och höra hur de jobbar!
Eftermiddag:
Efter jobbet drar jag till Jönköping. Där ska jag spendera kvällen och natten hos Ida å Niklas! Var ju nyss där men ska bli så kul å se dem igen, och Idas alla loppisfynd! Spännande!

LÖRDAG:
Dag:
Tidig morgon bär det av mot Linköping med diverse loppis-pauser. Väl i Linköping blir det nog en sväng p åstan (om vi hinner) och jag ska också försöka klippa mig.
Kväll:
Party hos Maria för att fira denna vackra 29-åriga kvinna! Temat för kvällen är: Rosa! ej så konstigt med tanke på Marias sköna uppenbarelse! Ska bli underbart och uppladdningen är grym! Självklart blir det utgång också. Livat (c:
Some inspiration:








Inga kommentarer: