Försättsbild

Försättsbild

tisdag 15 februari 2011

Som jag har letat...

... efter en kameraväska som är snygg och som är stor. Jag vill ha en stor så att jag har plast för plånbok och annat som man behöver ha med sig. Vill inte dra runt på två väskor. Men, jag har ej hittat någon. Har budat lite på tradera, men måste ju ha en idag, så jag kan ta kort i Rom! Så jag sydde en! Som en insats till en väska jag redan har! Ringde runt för att leta efter skummadrass men det verkade inte finnas. Bara 1 gånger 2 meter. Lite stort... Så jag hittade två gamla sittdynor som ja klippte sönder!

Två sittdynor:



En snygg väska och ett litet syskrin:





... blir till slut en färdig insats till min väska:



Nu är ja redo för Rom. Sen ska ja fixa till lite med kardborrar å så så att jag kan ha plats för större objektiv samt ett till fack. Men detta får räcka så länge!

Inga kommentarer: