Försättsbild

Försättsbild

tisdag 6 mars 2012

Utmaningen...

... för oss Retrobloggare var att visa våra tekannor so here I go:

Ursäkta kass bildkvalité!


Swedish Grace, Rörstrand..

En bruning som nog ska hivas inom en snar framtid.. Intresserade? Minns ej vad som står under och just nu orkar jag inte ens lyfta på röven för att ta reda på det..


... och sen de sista två som jag visade i det här inlägget.. Snyggingarna från Rörstrand!



Sugen på att se fler kannor? Kika in hos alla retrobloggare! Tryck på kategorin "Utmaningar" ute i högerkanten så kan ni gå till tidigare inlägg för att se andra som jag länkat till!

3 kommentarer:

TUSEN VASER sa...

Nämen åh så många fina kannor, den gråvita är favorit!

La mômes Old fashioned sa...

Jag har inte sett swedish grace kannan förut. De från Rörstrand var ju också grymma!

Anonym sa...

hej! är du intresserad av att sälja swedish grace kannan? maila mig! annicahedlund@hotmail.se