Försättsbild

Försättsbild

måndag 16 juli 2012

Jamen...

... nu har jag bud på nästan allt i förra inlägget så jag kör på!

"Regler": Som jag skrivit tidigare så skickar jag inte porslin. Vill ni buda så har jag både fått mail samt facebook-inlägg. Det är okej men ni får gärna lägga bud här på bloggen, som en kommentar, så blir det mer "öppet" och ingen ser att jag har "hittat på" något bud (c: Alternativet är att ni lägger budet på min facebooksida - (sök på stajnich) - det är också en öppen sida där alla kan se vad man skrivit!
Finns det fler bud på en vara så får man öka med 5 kr från 0-100 kronor och 10 kronor på det som är på 100-250 kr. Ska något skickas (ej porslin) så står du för frakten. Skickar med posten, har ingen skrivare så Schenker funkar ej därför!

Jag fortsätter med lite fler saker som ska säljas så får vi se om några saker slipper säljas där utan kan nå en köpare redan innan september!


Fint litet serveringsfat/skål, 30 kr.


Gammal födelsedagsbricka i plåt från Hemtex! 35 kr.


Lite mindre bricka i plast, 25 kr.


Två nästan likadana vaser, Ekenäs, 100 kr för bägge.. Tror ja.. Mkt fina med bara en blomma i!


Finfin retro burk med härliga blommor på locket! 50 kr. Mkt fint skick inuti också!


Gammal tillbringare. Stor och finfin! 55 kr.

Inga kommentarer: