Försättsbild

Försättsbild

lördag 4 augusti 2012

Nej, nej...

.... hörrni. Det blir inga bilder.. För jag orkar inte greja med det. Jag hoppas på att få sålt det mesta senare på en loppis i Lidköping istället!

Igår hade vi besök. Jag fick duka med "nytt" porslin. Det vill säga "slatt-porslin" som ännu inte är nerpackat.. Lite allt möjligt med andra ord. Men det blev fint det med!

Oh yes, I do! Inom det kommande året måste jag dit!
Till mamman..
Annars är det mest flyttpackning som gäller. Jag har fått tennisarmbåde och har så jä**a ont så det går sådär. Sen tar det aldrig slut heller. Känns som om vi packat i en månad, minst... Men ändå finns det så mycket kvar. Ena stunden är jag överlycklig för att flytta. I nästa kan jag lipa över själva flytten.. Och för att mina snälla föräldrar har sagt att de kan hjälpa till. Känns inte rätt men, men, är inte i ett läge att tacka nej heller. Får lite hjälp i Jkpg också så det känns fint! Verkligen!


Nu ska jag dra en sväng med dammsugaren och sen blir det vila för ikväll!

2 kommentarer:

Lybtar sa...

Vi har alltid (nästan) omaka porslib, det är fint det också.

Emma sa...

Roligt med salig blandning tycker jag :)
Andas djupt när flyttstressen sätter in....snart är den över och du är på plats i ditt nya hem.