Försättsbild

Försättsbild

söndag 4 november 2012

Som ni säkert märkt...

... så har jag varit lite frånvarande här nu i en vecka. Det beror ju på att jag haft jobb, cyklat runt halva stan på kvällarna och att mamma å pappa var här i helgen. Skulle eg. börjat jobba nu på måndag men jag behövde ju planera och greja så det blev jobb förra veckan. Nu har jag tagit fram en del material för imorgon men det känns nervöst.. Drömmer om jobbet på nätterna. Att jag har en klass och att allt bara spårar. Att kontrollen inte finns. Men, men. Jag kan inte göra så mycket mer nu. Jag har planerat. jag hoppas jag har material som räcker och jag har både film, genomgång, uppgifter, frågor och lite skämt på g... Mer kan jag inte göra. Just nu.

Här kommer lite bilder på vad som mer hänt sista dagarna:


Fått finfin ros från Jennie!


Inhandlade en ljusslinga på loppis. Pappersstjärnor bytte jag ut mot små bollar...

Fått finfina loljor av ElinåOlof.


Emil har inhandlat årets glögg. Har dock inte provsmakats än men låter som om den kommer va fräsch!


Bakat en saftig banankaka med vit choklad...


...efter recept från Fia! Gott med grädde!

1 kommentar:

Jessica sa...

Årets glöggflaska är jättesnygg tycker jag. Jag spar dem och använder dem som ljusstakar i grupp. Har sett att de säljer tomflaskorna på tradera. Kommer nog bli samlarobjekt framöver. Man ser ju dem då och då i inredningstidningar. Supersnygg pysselidé!