Försättsbild

Försättsbild

måndag 31 augusti 2009

Hur gammal är jag?

Då var det ny vecka i Skövde. Emil kom hem i fredags till ett Skövde fullt med folk. Det har varit matfestival här i helgen och alla verkar ha varit där. Har haft en lugn och skön helg iaf och i morse åkte E iväg på intro med alla andra AT-läkare.

Jag har spenderat förmiddagen genom att gå runt till olika skolor och lämnat cv. Har dock bara kommit till två skolor, sen fick det bli paus på biblioteket för att använda internet. Det kommer nog ta drygt en vecka innan vi kommer igång med vårt hemma så så får det bli. Hur som. När jag satt utanför rektorsexpen på en skola så kom det en ung kvinna, typ i 30-årsåldern och frågade om jag var elev och skulle börja där... Hallå? Ser jag ut att vara max 16? Jag sa som det var, att jag var 27 och att jag sökte jobb... HOn låg lite besvärat och drog därifrån..

Annars så är det höst. Det är kallt och friskt i luften och jag gillar det. Imorgon är det obligatoriskt möte på arbetsförmedlingen där jag ska få info om Arbetspraktik... Eh.. Ej så motiverad till det men måste ju dit. På onsdag har jag möte på friskis för att bli funkis där... BLir nog fint hoppas jag..

Jaja. Det var allt för nu.

Inga kommentarer: