Försättsbild

Försättsbild

måndag 10 augusti 2009

Nu jädrar

Ja. Nu har det hänt. Tänkte försöka mig på att blogga. Dels för att det kan va kul kanske... Samla sina tankar typ, skriva vad som händer.. Och för att det kanske kan va kul för andra att läsa, för att hänga med i allt som händer i mitt sjukt hektiska liv som arbetslös... Det är nämligen officiellt idag. Jag börjar stämpla... Känns sådär men, men, någon gång ska vara den första. Så jag sla bara försöka lista ut hur man gör...
Just nu är jag i Brålanda. Har varit på torpet i nästan en vecka. Det har regnat en massa men också varit några fina dagar m sol. I natt var det värsta åskväder jag någonsin upplevt i Sverige. Det åskade konstant hela natten och det har jag aldrig varit med om förut.. Sjukt intressant att veta...
Ja. Imorgon så ska jag på intervju.. I falköping på Lindex som dekoratör. Får se hur det går. 10.40 smäller det och sen vidare mot Skövde för att lära mig tapetsera av mästaren Georg Karlsson (min fader). Spännande...

Det var det.

hejdå

Inga kommentarer: