Försättsbild

Försättsbild

torsdag 24 juni 2010

Loppis, loppis, här var det loppis

Yeeees!

Veckan är avklarad! Har sprungit alla gånger jag ska, cyklat flera mil och är helt utslagen och färdig! Inte nog med det så har Erikshjälpen haft halva priset på allt i tisdags och torsdags... Yes, you heard me. Halva priset. Så ni kan ju tänka vart mina sista slantar har gått denna månaden (c;

En massa fynd och av det rätt mkt kläder, några fina ramar och lite blandat smått och gott. Här kommer lite kort på dagens inköp, tisdagens slutade på dryga 300 men allt e inplockat i skåp och så så kort p ådet får komma någon annan gång! Idag blev det mest väskor.. Som om jag behövde det...



I denna ska jag ha allt som behöver rättas så slipper ja dra hem de där gröna mapparna.. 22,50!



Brun väska i äkta skinn! 22,50!



Ännu en brun väska. Måste va fejkskinn. 22,50!

Cyklonvisp, 27,50, Nilsjohan!



En längre skjortklänning från H&M trend (guldmärket!) 32,50!

Jag var på jobbet, sen till Erikshjälpen där jag stod i kö till kassan i ca. 20 minuter. Efter det hem, sola en timma, sen promenad till Maxi för å köpa en ny rougeborste och lite armband. Sen hem, handla lite mat. Bytte om och drog ut å sprang medan Emil grillade! Nu har vi ätit och jag har tagit ett halvt glas vin som gick direkt till huvudet... Inga 7 öl och en flaska vin där som var standard enl. ett samtal på jobbet (c:

Är laddad för imorgon. Ska baka bröd först som ska tas med. Bakar ikväll eller imorgon.. Helst imorgon, blir godare då, men vore skönt å ej ha måsten imorgon. Vi ska iväg iallafall, till en liten stuga i utkanten av Alingsås med bad och mygg och ca 20 härliga människor. Jag läääääängtar! Tyvärr e fia sjuk så hon å Gurra kommer inte. Synd. Alltid så trist då saker ej blir som man tänkt och var längesen jag såg henne nu. men inget å göra då man e sjuk.

Nu ska jag ta en paus här och i matchen Japan-danmark där Japan (!) leder med 2-0. Vad hände?

Inga kommentarer: