Försättsbild

Försättsbild

måndag 7 juni 2010

Psykisk träning

För mig handlar träning så mycket om inställning. Har jag ej lust att träna så går det ofta skit. Vill jag springa så går det bra. Det värsta är att jag liksom inte bara kan bestämma mig för att det ska gå bra.

Ju mer man tränar desto snabbare/starkare blir man. Jag känner att jag hela tiden ligger på gränsen till vad jag pallar då jag springer. Det är ju bra. Samtidigt så kan det kännas som om jag har sprungit jättelångsamt då, trots att det gått fort.. Vill pressa mig men vill inte förta mig så att jag skiter i det heller... Nu har jag sprungit i drygt två och en halv månader och det e ju bra. Vill fortsätta. Inte tappa sugen. Då är det viktigt att utvecklas men att samtidigt inte förta sig. En svår balansgång...

Annars händer det inte mkt..

Inga kommentarer: