Försättsbild

Försättsbild

tisdag 23 augusti 2011

En utspädd...

... fiskgryta med äggsås blev dagens lunch.



Gott var det.

Sen har jag slått in paket...




Paket som kommer öppnas imorgon av min lilla storasyster som kommer hit på frukost. Blir mysigt.




Annars har jag nästan lyckats hålla mig borta från loppis idag. Gick till och med back! Var iväg med två påsar till Kupan. Kom hem med en liten blus för 12 kronor. Bra byte! Är mest glad åt att jag lämnat lite...

Jag följer flera av era inredningsbloggar/retrobloggare.. Jag själv har svårt att få plats med alla inköp i vår relativa stora trea på 86 kvm. Men ni andra. Okej att ni har hus och allt.. Men framförallt: Vad ska ni göra med allt ni samlar på er??? Jag har en liten dröm om att starta café/affär.. Men oavsett om jag har det så blir det ju fullt efter ett tag. Men ni som köper såna offantliga mängder.. Vad gör ni med allt? Och framförallt av allt.


Inga kommentarer: