Försättsbild

Försättsbild

måndag 31 oktober 2011

Den mörkaste dagen i mannaminne...

.. jorå! Så känns det iaf när man kollar ut genom fönstret. Hinner inte ens lämna jobbet och så är det bäcksvart. Malbec-svart (c: vem kom på att man vill ha det ljusare på morgonen? Då ska man ju ändå till jobbet. Jag vill hellre ha ljust när man kommer hem, och det "riktiga" livet börjar!

Har jobbat idag och det gick fint. Trivs bra och tycker jag lär mig saker hela tiden. Bra betyg!

Men, men. Detta är ju trots allt en loppisblogg så ni vill väl se lite sånt?

Här är ett stort fint tårtfat. Större än det ser ut alltså. 25 kronor. Villeroy & Boch. Perfekt skick för 25 kronor!

Close up!




Tjusigt! Nu jogg!

1 kommentar:

Borgmästaren sa...

Håller med dig - dessa är fantastiska! Har likadana och det dröjde ett tag innan motivet fann mitt gillande men nu skulle jag ha svårt att vara utan dem.