Försättsbild

Försättsbild

lördag 25 februari 2012

Ny bloggutmaning...

... blev bestämt på vårt Forum på facebook och självklart hänger jag med! Denna gång handlade det om att visa upp ljusstakar. Det har jag många och fina! När jag började rota i gömmorna ser jag att de är väldigt färgmatchade: Vita, svarta och bruna:



Men ett par färgade fanns också med, ett par röda. Här är alla, de används flitigt!





Snygga!



Och de sista som alltid står framme med ljus i:



För att se de andras, gå till tidigare utmaningar (se etiketterna ute vid kanten, "utmaning"), där har jag länkat!

3 kommentarer:

Gila sa...

Härliga ljusstakar! Det är så fint med många i grupp!!

khina sa...

Snyggt!

trillivippa sa...

Åh så många snygga! Och bra färgmatchat, blev ju vansinnigt snyggt att ha alla framme tillsammans! :)