Försättsbild

Försättsbild

lördag 29 december 2012

På Myrorna...

... var jag igår. Där handlade jag en Våffelvas av Paul Kedelv, Reijmyre. Såg den då jag och Ida var där dagen innan men trodde den fanns i större storlek. Efter lite sökande på prisnivå och storlek där jag fick bra hjälp från Herr Movarp så beslöt jag att den måste jag ha! Som tur var så fanns den kvar!



Himla fin färg för 45 kr! Har för mig att min mamma köpte en orange till mig en gång. Om detta stämmer så måste jag ha gjort mig av med den i ngt svagt ögonblick, för den finns inte kvar här nu iaf. Jag hittade en liten liten plastask också, där ska jag ha mina juveler!

Lite suddig men fin. 15 kr.

Sen handlade jag ett stringhylla också! Tyvärr ej i teak men fin ändå. Vita gavlar. Fick ge drygt 200 - Bra! Kort kommer en annan dag!

Idag var planen att ta mig upp vid nio. Hade satt tre olika alarm. LPanen var att jag skulle till erikshjälpen där de har halva priset på alla möbler... Men... Istället måste jag ha stängt av alarmen.. Jag vaknade helt enkelt så att jag hann med frukost och lite småplock innan det var dags att bänka sig inför starten at Tour de ski. Jag fick mao välja. Att gå på loppis eller se på skidor. Idag kändes valet självklart! Har väntat så på Tour de ski. Det är så himla mysigt att bara slappa framför tv:n och se alla andra svettas! Detta är alltså dagen då loppis fick ge vika för tv:n... Plötsligt händer det....


1 kommentar:

Gila sa...

Väntar med spänning på bilden av hyllan :-)