Försättsbild

Försättsbild

onsdag 6 februari 2013

Onsdagspimp...

... blev det idag. Jag kom hem - det var ljust ute! Fattar ni? ALltså slutade jag tidigare idag och jag var hemma innan fem!?! Wihooooooo!

Det gjorde att jag bestämde mig för att ta det lugnt.. Jag är dålig på det. Har alltid en massa saker jag drar ut på, ska kolla lite på stan, IKEA, handla mat, gå en sväng, kolla lite. Typ.

Men idag så bestämde jag mig att det itne fick bli så. Jag har varit så himla trött nu det sista så jag behöver tagga ner lite. ELLE interiör hade kommit också så det bådade ju gott... Jag tände ljus...


...fixade lite mat...


...och sen...
Sen började jag hänga upp tavlor, göra om i hallen och fixa. Men fint blev det. Inte så lugnt kanske med all städning och allt annat.. Men det började ju bra iaf. Alltid ngt. Kort på piffet kommer längre fram. Nu ska jag bara hitta en bra bänk att ha skorna i. Vit ska den va! Jag vet vad jag vill ha men den säljs inte längre så blir väl ett litet projekt å få tag i skiten. Men, men... Snyggt ska det bli! Gonatt!

Inga kommentarer: