Försättsbild

Försättsbild

torsdag 10 september 2009

Datafrossa

Livet innan internet:
Emil kommer hem, jag har lagat mat, vi äter. Sen somnar vi i soffan eller går en promenad eller pysslar med lite olika saker.
Livet efter internet:
Emil kommer hem, jag sitter vid datorn. Vi äter ngt (med datorerna på de "lediga" matplatserna), slänger in tallrikarna i disken och sen tar vi fram var vår dator igen... Jag hoppas detta är övergående och ja, jag är säker på att det är det... Det e bara så gött att ha lite dator just nu..

Har vart å tränat idag igen. Tror passen här är mkt tuffare än i Vbg. Iaf de vanliga passen. Det är mkt högre tempo och mer intensivt iaf. I like.
Nu borde jag ha packat (i livet innan datorn så hade jag packat inför Jkpg redan igår antagligen) men det har jag inte gjort. Så det får bli imorgon, innan en shoppingtur på stan m Emil där vi ska kolla in utbudet i Friluftsaffären (c:

En sak till... Om någon läser detta så är det helt tillåtet att skriva kommentarer. Vore till och med kul (c:

Inga kommentarer: