Försättsbild

Försättsbild

söndag 27 september 2009

Uppdateringar...

Okej... I onsdags så fick vi finbesök från Jkpg i form av ynglingen Anders. (Nej, inget jobb den dagen heller). Emil sov länge för han hade ju jobbat natt. Så timmarna gick. Sen bakade jag en äpplekaka och städade och sen for jag på träning. Det var ett intensivpass och det var väldigt roligt me jobbigt. Det var remixer hela tiden och inga pauser för ledaren hade satt ihop alla låtar. Hur som så tyckte jag att det var lite kallt under passet, stod under en fläkt eller nåt. Sen kom jag iaf hem å ände att jag hade lite ont i nacken.. Väl hemma fick jag duscha och huset var fullt av ttrevligt folk, Emils jobbarkompis Erik med hans trevliga tjej och deras söta lilla bebis (2 månader). Emil hade lagat jättegod mat och sen drack vi vin och åt gott och sen åt vi ännu mer efterrätt. Det var gott och riktigt trevligt! Då jag la mig så hade jag riktigt ont i nacken och kände mig stel.
Nästa morgon... Vaknar och har sjukt ont i axlar, nacke och skuldror. Kunde knappt ta mig ur sängen (allvarligt) för jag kunde inte ta i med mina muskler... Det var början på Lkpg helgen... Så hela helgen har jag ätit rätt mkt värktabletter och sprungit runt med marias vetekudde på axlarna. Som tur var blev det lite bättre för varje dag. Nu är jag fortf stel men ändå bättre än på länge. Var antagligen en muskelsträckning eller nåt annat skumt.


Helgen var underbar vilket man väl förstår av gårdagens inlägg. Var så skönt å byta stad å få lite Lkpg-feelin' igen. Nu har jag tvättat å diskcat (satt igång diskmaskinen, sjukt jobbigt) och kollar nu på Hitch.. Emil kommer om en timma och nästa vecka så kan allt hända.. Eller...?


Inga kommentarer: