Försättsbild

Försättsbild

torsdag 17 december 2009

Hemma

... efter en lång natt. Igår åt vi en jättegod middag å med lite sprit i kroppen så tänkte jag att det skulle bli lugnt och att jag snart skulle somna. Men icke! Sen var det så himla vackert ju längre söderut man kom så det var svårt att slita blicken från naturen och alla berg utanför... Och från boken som jag läser... Sjukt bra bok av han författaren som skrev Flyga drake. Boken heter "Tusen strålande solar". Mkt bra, gripande och intressant... Anyway.. Norr om Lillehammer så blev det ngt signalfel som gjorde att vi blev försenade. Det gjorde att jag missade anslutningen i Oslo och fick vänta i sex timmar! Yes!!! men när klockan väl blivit öppningsdags så drog jag iväg på shopping och upptäcksfärd och hittade både julklappar, bilder på Obama och en stor opera. Så det var bra ändå. Nu är jag hemma och lite vimsig av pappas glögg. Imorgon bär det av mot Skövde! Har haft en helt underbar vecka iallafall och alla berörda parter till detta ska ha ett STORT Tack! Kommer bilder inom en snar framtid!


Bild från Bokia

Trondheim:

Inga kommentarer: