Försättsbild

Försättsbild

söndag 27 december 2009

Skidor

Hej!
Dagen har varit mkt aktiv... först var den allt annat än aktiv. Sov väldigt länge då jag vr uppe ett tag igår. Sen försökte jag maximera tiden med bebisen eftersom att de skulle åka på em. Hon är så sjukt söt. Jag vet att jag sagt det förut men jag kan liksom inte sluta titta på henne. Får inte nog bara. Så.. Jag bar runt på henne tills hon hade bajsat. Sen fick mamman ta över och sen åkte de. Kvar var vi. Så jag å mamma gick bamserundan vilket tog väldigt lång tid med tanke på all snö. Sen när jag kom hem så hade jag mer energi så jag gick bak på gärdet å åkte tre varv på pappas nyspårade spår. Nu är jag helt mör i hela kroppen och det känns skönt.
Annars vill jag mest utomlands och funderar på hur jag ska fixa det i kombination med att jag ska jobba på friskis 1 gång /vecka... Mao funderar jag på om jag ska sluta med det... Får väl se vad som händer. Kul att ni är flera som läser bloggen förresten (c: Alltid kul å se.

Inga kommentarer: