Försättsbild

Försättsbild

torsdag 3 december 2009

Martin Stenmark

.. har jag sett idag. 19.30-22.00 idag hade affärerna i Skövde extraöppet med en massa erbjudanden. Kul tyckte jag, bajs tyckte Emil så vi gick dit. Vi var inte på stan så länge. Jag hittade lite bra klappar men tyvärr mest till mig själv. Två toppar på hm och ett par jeans och 20 % var det på allt så det var ju nice.
Sen skulle Martin Stenmark va där å sjunga. Och det gjorde han. Jag är verkligen inte ngt fan av hans musik men han är ju riktigt "grann" å se på. Så det gjorde jag medan jag åkte i rulltrappan och sen lämnade jag honom för tid och evighet. Jag är för bra för honom.
Här är tröjan som jag köpte, varm och go´!.. (I två färger...):

 


H&M product image

ps.. "diarré är ett symptom på att din mage arbetar för snabbt.." ds.

Inga kommentarer: