Försättsbild

Försättsbild

torsdag 18 februari 2010

Bubbel!

Idag satt vi på jobbet och pratade om olika cravings. De flesta av de jag jobbar med har rökt så de berättade om hur de slutade eller hur de försökt sluta. Jag vet inte om jag har några särskilda cravings. Det finns så mkt jag gillar. Min "chef" sa att hon just nu är helt inne på cava... Hon sa att en som heter Chapel Hill och som kostar 59 kr har fått väldigt bra betyg i allt och att den är riktigt god. Så idag gick jag från jobbet in till stan å köpte en flaska. Den ligger här i soffan och ser väldigt inbjudande ut. Får väl bli att jag kanske öppnar den imorgon eller någon annan gång.. Roligare å dricka ihop m ngn iofs men lyxigt att korka upp själv på fredagen..

Just nu ser planerna inför helgen väldigt öppna ut. Hade först tänkt bege mig mot Nkpg med Emil till hans familj. Men så var biljetterna så himla dyra.. Så det får bli å stanna här.. Synd för hade vart kul å träffa hans familj, dricka vin, umgås och äta kött.. Men samtidigt kan det va skönt å bara va här å inte ha några planer för en gångs skull. Känner jag mig själv rätt så kommer jag snart ha planer och sen helt plötsligt är det måndag igen. Who knows.. Kanske får man hemligt besök eller förvarnat besök.. Vem vet, vem vet... Är du sugen på bubbel så hör av dig!

Nu missar Ferry och det kanske är lika bra för då blir det lättare å lägga sig.. OS förstör mitt liv just nu. Är som ett vrak på morgonen.. Lördag ska jag sova läääänge!

Hann med lite loppis idag också! Kort på mina inköp kommer här, allt för 75 kr.





De gula är uppochnervända ljushållare. Passar nog fint till påsk. Och de är i pastell så därför passar de alltid här!

Inga kommentarer: