Försättsbild

Försättsbild

onsdag 10 februari 2010

Inredningsabstinens

Aaaaahhhh!! Jag har så mycket inspiration, med på tok för lite tid just nu. Och idag är jag helt slut. Trött i ben och huvud och börjar bli förkyld. Jag slutar jobba ca 17 varje dag. Hinner aldrig på loppis eller så nu. Får bli på helgerna. Men jag har så mkt jag vill göra. Färg, ljus, vitt, pastell, ni fattar..
Har fått tag på så himla fina stringhyllor helt tokbilligt och de måste upp någonstans. Sen vill jag bara göra nytt. Kan nästan va värt å flytta bara för att göra om och göra nytt och rätt och roligt. Men bara nästan.. Gjorde ju om lite i helgen. Hade köpt lite nya retro-kuddfodral på åhlens å bytte å fixade lite. Det blev bra. Kort kommer ngn dag när jag orkar.

Nu är Emil i Gbg för att kolla på en bil. Har knappt setts denna veckan. Antingen jobbar jag eller så jobbar han natt. Idag e han i Gbg, imorg ska jag på fotbollsträning å han jobbar... jaja. så kasnke det är när båda har jobb och man börjar blir vuxen...

För er som söker lite inspiration och kanske har samma smak som jag.. Kolla in denna länken:
http://husohem.se/Hem/Lagenheter/Klara-Ripa/
Prenumererade på tidningen å föll direkt för bilderna. Då jag läser så ser jag att det är några som pluggade samtidig s mig i Lkpg. Vad fint de har det! Så snyggt!

Inga kommentarer: