Försättsbild

Försättsbild

tisdag 9 februari 2010

Run Forest, run!

Igår sprang jag också. Det var tyngre igår men det var ändå skönt. Har bestämt att det får bli löpning nu ett tag. Ska med och kolla in fotbollen på torsdag också. Blev inget sist. Orkade inte. Har fått rätt ont i fötterna dock. det e synd, men ej så konstigt med tanke på allt jag går just nu. Det är ca. 3,5 km till jobbet och samma hem (!). Men det är gött. Så himla skönt med promenad på morgonen. Man kommer liksom igång, vaknar ordentligt. Tips till er morgontrötta!

Nu sitter jag här hemma och är trött och tom i huvudet. Håller på med intervjuer denna veckan också, för att träffa de som sökt utbildningen och skaffa mig en uppfattning om vad vi kan hjälpa till med. Allt ska dra igång på måndag. Hur nu det ska gå... Har egentligen ingen aning. Tror det kommer bli kaos om jag ska va ärlig.. Men då får vi väl lösa det efterhand..

Igår såg vi Inglorious basterds. Den var väldigt bra och jag höll mig nästan vaken hela filmen.. Inte dåligt, för att vara mig (c:

Annars rullar det på.. Ni vet... Livet..

Har en del gamla elever som har hört av sig. Det känns väldigt roligt men också lite sorgligt. De är ju så himla härliga och det är klart att jag saknar dem en massa! Ska försöka hälsa på någon gång men blir ju ändå inte samma sak. Men det är så himla kul att de hör av sig iallafall! Det värmer.

Emil jobbar natt denna veckan så vi går om varandra. Det e lite synd faktiskt. Har haft det så mysigt nu i några dagar och helgen var så himla bra. Men, men. Ikväll blir det jag, tulpanerna och tradera.. Eller mer tv:n (C: Benen får vila.

Inga kommentarer: