Försättsbild

Försättsbild

måndag 3 maj 2010

Funderingar

Jobbet. Som vanligt inkl att jag fick hjälpa till med diverse deklarationer - min favoritsysselsättning - not.. Härligt var vädret och att vi satt ute och diskuterade på eftermiddagen.

Sen mycket prat. Ibland så börjar man undra vem man själv är. Det kan vara någon fråga som ställs till dig eller ett påstående om dig, ett antagande.. Något som helt enkelt gör att du börjar fundera: Vem är jag? Vilken uppfattning har folk om mig? Ibland kan jag också känna att jag säger saker.. Som jag verkligen menar.. men sen i efterhand så kan jag ångra det.. För jag vill inte vara "sån" eller tycka "så".. Eller så undrar jag hur det jag sa uppfattades.. Ibland kan det ju bli ås himla fel. Det som kommer ur min mun kanske inte alls tas emot så som jag hade tänkt. Det kanske inte uppfattas så som det var meningen.. Och vad blir konsekvensen av det? - Om det nu blir någon konsekvens.. Förstår ni?

Ja.. Lite funderingar... Nu har jag sprungit och jag e slut. Som människa och i mina ben. Imorgon ska jag försöka få upp lite bilder på mina fynd i helgen.. Har inga batterier i min kamera just nu. Kanske får upp lite bilder ikv. Vi får se.

Hoppas allt är bra med er?

Inga kommentarer: