Försättsbild

Försättsbild

söndag 2 maj 2010

Slitsam helg

har det varit. Drog t syrran i fredags. Skulle hjälpa henne städa och få i ordning hemma hos dem nu när Thomas är borta. Vi började med gästrummet i fredags. Städade och möblerade om. I lördags kom mamma och vi drog iväg på Kinnekulle-vandring (med bil). Blev mest loppis och lite lite mat så energin var rätt låg då vi kom hem vid fyra på em och hade bara ätit en muffin. sen blev det mer städning, plantering och plock. På kvällen drog mamma hem och jag och lisa såg en film. Sen slockande vi.
Idag har vi fortsatt städa och lägenheten är nu skinande ren - nästan. Jag är helt slut och fattar inte att jag ska arbeta imorgon igen. Känner mig nästan febrig av trötthet. Får hoppas man håller sig frisk.
Största pluset är att jag hängt med syrran å Anna. Har varit mysigt!
Kort kommer på alla fynd!
Gonatt!

Inga kommentarer: