Försättsbild

Försättsbild

söndag 15 augusti 2010

Förtydligande

Har fått lite kommentarer både på bloggen och utanför om mitt funderande om barn. Både positiva och negativa. T.ex:

  • Känn ingen press

  • Sök hjälp

  • Fortsätt skriva- ja känner samma

  • Ge det tid, osv.


Jag har börjat tänka på det här med barn senaste halvåret. Inte tidigare, iaf inet på det sättet. Därför har jag skrivit om det först nu..  Jag tänker inte på det jättemycket men vissa dagar kan det bli mycket - och då har jag valt att blogga om det istället för någon ny kopp eller tygbit.
Jag känner inte någon som skaffat barn av de anledningar som jag tagit upp. Allt jag menat är att J A G vill känna mig redo - men det är jag inte - och jag har funderat på om jag borde va det eller om jag aldrig kommer bli det.

That's it.

Inga kommentarer: