Försättsbild

Försättsbild

söndag 3 oktober 2010

Släktträff

Nu är jag hemhemma hos mina föräldrar. Det var släktträff igår - mycket trevligt, som vanligt! Vi grillade uppe på fjället och senare blev det middag och dricka. Gott!

I fredags kom pappa och hämtade mig och en tv för att forsla oss hemåt. Han fixade också min punka! Gott!

Jag fick användning för mitt loppisfynd då jag gjorde pannkaka. Den var perfekt för det och bra att hälla ur!







I lördags gick vi ut en promenad och gick också på loppis. Då kom vi förbi Grönsaksboa - goda grönsaker! Ja handlade inget då men nu tror jag att jag snart ska ta mig en promenad dit för att få med mig lite närodlade härliga grönsaker tillbaka till Skövde!





På loppisfronten har jag gjort riktiga fynd! Har köpt ett soffteakbord och ett skåp. Bilder kommer längre fram när de är på plats!

Inga kommentarer: