Försättsbild

Försättsbild

tisdag 5 juli 2011

Förra veckans...

... fredagsfika blev snabb. Macka och en halv bit tårta. Sen drog Emil till det bröllop han skulle till i Skåne och jag väntade här på det jag skulle på, i Skövde:




Imorgon drar jag till Jkpg för att träffa lite vänner. Blir mysigt. Har haft lite loppis här idag också. A-K köpte massa saker och Sara en kopp! Fint! Så nu har jag inte lika mycket jag ska läpa med hem för å sälja på loppis i sommar. Ska förresten sälja Amanda-koppar och två Erik Kold-burkar. Burkarna är gula och tror en heter Sally. En står det "Bullar" på (stor burk) och en står det "Kakor" på. Behåller de två bruna jag har och säljer mina gula! Hör av er om någon är intresserad! (Vet du inte vad det är? Sök på Erik Kold på Tradera så förstår du...)

Inga kommentarer: