Försättsbild

Försättsbild

söndag 10 juli 2011

Jag sitter hemma och laddar...

... för kommande fyra dagar som ska spenderas med några av mina favorittjejer från universitetstiden. Vi ska bo på en av deltagarnas föräldragård eftersom att hon fått barn. För en månad sen. Jag har inte sett parveln än så det ska bli spännande. Jag åker norrut med mamma som också ska till samma trakt för att träffa en gammal vän till henne, från studietiden, eller så var det första jobbet.. Det ska bli kul. Men jag har inte packat något än. Får ta det imorgon morgon. Jag har haft fullt upp med att testa å vaxa benen. Det gick sådär. Vaxet fastnade på vissa ställen så till slut var det bara lacknafta som kunde få bort skiten. Så går det. Vill man va fin (hårfri i detta fall) så får man lukta bensin...

Annars har jag städat, solat, handlat lite, bakat paj å gjort middag å slappat.. Ser fram emot veckan. Big time!

Inga kommentarer: