Försättsbild

Försättsbild

måndag 4 juli 2011

När vi vaknade idag...

... så var det sent... När vi väl ätit frukost var klockan 12. Emil började jobba fyra så vi tog en 2-timmarspromenad. Gick upp på Billingen, sen 5 km och sen ner igen. Det var fint. Så härligt att bara komma ut i skogen. Plockade lite blommor på vägen hem:






I eftermiddag har jag varit en sväng på stan, har köpt en massa billiga ljus på Lagerhouse. De hade 70 % så jag slog till på 20 långa, fina, pastellfärgade ljus för 36 kronor. Bra, tycker jag!

Sen åkte jag hem och gjorde lite mellanmål. Jag hade köpt fryst mango och mixade det med vaniljyoghurt. Blir väldigt gott! Hade nog blivit ännu godare med naturell yoghurt, lite mer syrligt.. Då hade det smakat lite mer som Mangolassi som jag drack de sista veckorna på Bali på min första Backpackertripp till Sydost Asien. Kan riktigt längta tillbaka dit ibland..



Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vädret är dassigt... Får väl kolla lite tv, bara ta det lugnt, eller rensa köksskåpen.. Igen (c:

Inga kommentarer: