Försättsbild

Försättsbild

måndag 3 september 2012

1.05 säng...

... har jag och E haft så länge vi bott ihop. Det har funkat bra för oss. Vi har sovit gott och det har funkat bra. När vi haft gäster så har alla alltid blivit väldigt fundersamma/chockade/frågande till vår lilla säng... Vi har skrattat lite och sagt att "Jaa... Vi ska nog köpa en ny någon gång"...

Nu har vi gjort det.

Den kom i fredags.

Vi sov i den första natten till idag och sover väldigt gott (efter en natts sömn).

MEN....

Så fort jag ser den/kommer in i sovrummet så tänker jag: "Den är ett monster!!" Den är så himla stor! En kontinentalsäng (hög modell, tre delar på varandra), och till det ben.. Som vi tog de högsta... Kanske inte så smart men så var det på den vi hade provat på IKEA...

Vi har tre månader på oss att fundera/byta om vi vill... Så det är ju bra...

Sen fick jag ELLE interiör idag. Bra tidning men lite väl fådig ibland enligt mig. Där hade de en massa sängar.. Eller så är det så att jag är inne i "säng-svängen" nu så det var allt jag såg.. Och ingen är kontinentalsäng... Alla är låga och ser smidiga ut...

SUCK...

Ska lägga upp en bild sen så får ni vara med och tycka till lite... Eller så skiter jag i det så får vi helt enkelt bestämma själv.. Men svårt är det. Särskilt när vi nu får ångra oss...

Det var dagens i-landsproblem..

1 kommentar:

Lybtar sa...

Vi har en continental från Jensen. Stor/hög och underbar.
Vilket mode det är i sängar bekommer mig inte :)
Huvudsaken är att jag sover gott.