Försättsbild

Försättsbild

fredag 21 september 2012

Njae...

... äppelgardinerna rök morgonen därpå.. (c: Det blev lite för mycket för mig (c: Men fina är de! Får säkert fler chanser längre fram i höst tillsammans med Stavangerflint-porslinet och lite andra mer retro-saker. Men just nu var det inte helt rätt (c:

Idag har jag haft fikasällskap här på morgonen.
F och hennes fina dotter S. F och hennes familj bodde här innan vi flyttade in och vi mailades en hel del innan flytten. Det var många frågor F fick svara på! (c: jag fick urtjusiga blommor som S hade valt färgen på!

Här ser ni gårdagens loppisfynd! Tindningsställ för 10 kr. Två stycken köpte jag av två möjliga! Fynd!

Annars har jag satt upp lite tätningslist kring fönstren. Tycker det är kyligt i lägenheten så hoppas värmeljus, lite Tracy Chapman på stereon och en kopp te ska värma mig!

Vad har ni för helgplaner?

Inga kommentarer: