Försättsbild

Försättsbild

lördag 27 november 2010

Adventspyssel


Godkvänn (natt). Idag har det hänt mycket. Först öppet hus på skolan. Det gick bra och det gick ganska fort. Var med på en lektion och huserade annars i caféet. Sen fick jag skjuts till E-hjälpen där jag fyndade en tröja samt lite annat. Sen gick jag hem, lämnade inköpen och begav mig till Kupan som hade julbazar idag. Halva priset på allt utom julsaker. Det blev lite julsaker men också några andra saker. Sen hem. Slocknade en stund i soffan och sen kl 17 har jag kört konstant och rensat ur garderob, städat, julpyntat och diverse. Nu är jag trött och ska sova men först lite bilder på resultatet. Tyvärr kassa och "kalla" bilder men, men.. (c:




Köket, där jag la på en ny duk som jag köpte för någon vecka sedan tillsammans med en vit rund virkad duk. Tycker denna var helt fantastisk och gillar den där starka röda tonen!



Hyllan har pyntats och innehållet har bytts ut mot mer glas och mer röda toner.



Inköpta hyacinter i loppisfynd (gamla) tillsammans med mossa.


Köpte glas/flaskunderläggen idag. sex stycken 10 kronor. Den bruna plastbyttan hade jag tidigare och köpte den röda idag för 10 den med!



Ännu en hyacint, planterad i en mandelskål som jag fått av Ida för längesen.



Närbild ur hyllan på bland annat Erik Kold-burkar!

Nu gonatt och ha en mysig advent!

Inga kommentarer: