Försättsbild

Försättsbild

fredag 2 september 2011

Senaste dagarna...

... har vår lägenhet sett ut som ett bombnedslag. Det började med att jag köpte bordet, som blev för stort... Innan bordet hade anlänt hit så kände jag att det skulle ta upp stor plats och mycket av det som ögonen ser, så jag skulle vaqra tvungen att göra om. Jag har i stort sett flyttat runt alla stora möbler som finns i lägenheten. Jag har ont i nacke och axlar och har halvt vänt på dygnet. Resultatet? Njae... Allt ser ut som förut. Eftersom att bordet inte passade så behövde jag inte flytta runt och trots att jag testat å förnya lägenheten lite ändå så har det inte blivit bra.
Därför ser det mesta ut som förut. Mycket mer organiserat dock. Nu vet jag var jag har alla saker. Så det har blivit som en flyttstädning/flyttrens.

Ett rum har dock förändrats. Det är det rummet som jag tycker bäst om i hela lägenheten. Det är precis som jag vill ha det - vit bas, fina fönster och färgklickar! Vilket rum? Jo, gästrummet! Perfekt! Ett rum som man har och som vi tyvärr nästan aldrig använder... Men.. Snyggt blev det! Och igår ikväll invigdes rummet av A och L!













Rummet kan väl sammanfattas som nött med nytt!

Inga kommentarer: