Försättsbild

Försättsbild

tisdag 13 september 2011

UTMANINGEN...

... för min del ser ut såhär:

(Utmaningen gällde att visa innehållet i köksskåpen med fokus på porslin då såklart!)




Mugg/glas/assiett-skåpet..




Tallrik/assiett-skåp




Hörnskåp, bunkar, skålar, flaskor, diverse.. Totalt kaos..





Miniskåp... Diverse, bland annat Greengate och småromantiska saker




Nämen? Ett till? Jodå, miniskåp 2: Små kaffekoppar och assietter, en ishink design Sigvard Bernadotte...

Man önskar ju nästan att det var slut där.. Men jag är inte den som är den:




I hyllan, som jag skrivit om massa gånger, förvaras tallrikarna i Emma-serien. Plus lite burkar och två stor kaffekittlar som jag använder som krukor när andan faller på.




Grytskåp... Lite blandat kockum med annat porslin och IKEA-kastruller.

Och slutligen vinglasskåpet/ljusstake/ljuslykte/dator/Helmut Newtonboken/vas/pressglasskåpet:





Yes, sen har jag ett skåp, i storlek som de där "små" skåpen, som bara innehåller teburkar med te i, det ser ut såhär:




Frågor på det?

Fler köksskåp så kolla på denna sida, för där finns det flera sidor länkade längst ner i meddelandet!




Inga kommentarer: