Försättsbild

Försättsbild

torsdag 15 september 2011

Som jag skrivit om...

... tidigare så höll jag på å flytta om och greja här för ett tag sen. Resultatet efter flera dagars hårt arbete och ont i ryggen var att en bokhylla hade bytt plats och att gästrummet blev bättre, luftigare mer ett studierum - jippie! Bokhyllan står nu i ett litet "minirum" mellan köket, vår walk-in-closet (inte så mycket walk-in numer, överbelamrat med en vinhylla...) och gästrummet. Det gör att det kommer damma en del där. Så när jag var i Jkpg förra vekcan köpte jag ett snyggt svart-vit-randigt tyg att sy ett drapperi av. Sy nerven verkar dock död sedan länge och just nu är det inte läge att väcka den.. Men häromdagen var jag på Myrorna som öppnade för ca 5 månader sen här i stan. Då hittade jag ett härligt gammalt påslakan i rätt sjysta färger, dock något blekt. Det fick hängas upp så länge. I väntan på något bättre (c:







Inga kommentarer: