Försättsbild

Försättsbild

torsdag 10 februari 2011

Veckorna går...

... och snart är det vår hoppas jag. Men vaknade idag och det var helt vitt ute. BITTERT! Var bara å ta på kängorna å trava iväg till jobbet.

Nu sitter jag här hemma å känner mig halvkrasslig lagom till lovet. Ont i örat samt halsen och med en härlig magkatarr. Gött!

Annars så är det mest jobb som gäller nu. Och sen är jag trött. När jag väl slutat jobba.

Igår var ni på god middag hos kollegor till Emil. det björd på pestorisotto och majskyckling och gott rödtjut.. Aaaaahhh!! Gott!

Nu lyssnar jag på P1. Det är ett underbart bra program! Lyssna på det!

Nej... Nu känner jag var jag faktiskt har ont... Visdomstanden... Perfekt! LAgom till Rom-resan! Sist var det ju London så det är väl inte mer än rätt... eller?

Inga kommentarer: