Försättsbild

Försättsbild

fredag 1 juli 2011

Här har det varit väldigt dött ett tag...

.. och det beror på följande:

Jag har haft fullt upp med att leva! Underbart OCH sant! Midsommar i Matfors var det galnaste jag varit med om - men å så kul! Man tror att man är uppe i nordligaste Sverige men ändå är man precis i mitten. Och det är så himla vackert!

Sen har jag varit ute i solen, passat Anna och sett henne bada för första gången. Det var underbart! Sen haf vi grillat, badat och ätit på restaurang! Jag har också haft besök av helgens brölloppspar Erik å Anna. Och imorgon ska vi på själva brölloppet. Kul ska det bli! Jag är redo!

Sen har jag också sprungit benen av mig på Erikshjälpens sommarrea - allt halva priset. Där hittade jag de här söta små assietterna, 6 stk à 7,50 styck. Elina, från Finnish flint.




Köpte också en liten söt lampa i Lidköping då jag var där och passade barn. Denna för 10 kronor.




Där hittade jag också en assiette för 5 kronor. Från IKEA:s 365-serie. Detta är den första turkosa jag har...




Som lägges till samlingen av beiga, vita och blå! Pasteller så det står härliga till!



Bye bye for now!

Inga kommentarer: