Försättsbild

Försättsbild

torsdag 15 september 2011

Jag blev så trött...

.. på att blogg.se gör svåra bloggar att ändra. Man måste kunna en massa html-koder för att ändra/lägga till olika insticksprogram. Sen fick jag höra att när man väl lagt till de programmen så funkade inte blogg.se alltid för de som använder internet explorer... Så efter många veckors funderande, lite lätt separationsångest och diverse andra åkommot så har jag nu bytt till blogspot.se istället.. Det var en lång väg. Fick först få ner bloggen till ett script, konvertera det till wordpress, sen få ner wordpress-bloggen till ett script som konverterades in på blogspot. Men nu finns JAG där. Jag hoppas att NI följer med mig dit och att ni skriver en MASSA nya kommentarer för de kom tyvärr inte med i själva konverteringen. (Känner mig så sjukt stolt att jag fixade allt detta på ca en timma, man kanske skulle blivit ingenjör ändå (c; ). Kommer kanske dubbelköra ett tag för att se vad jag tycker om sidan. I värsta fall får jag väl byta tillbaka.. Får se. Men from now on finns jag här. Glöm för all del inte att ändra era flöden och ev. prenumerationer!

http://stajnich.blogspot.com/

Välkommen dit!

1 kommentar:

Skaffaren sa...

Jag trodde att jag hade dig på min blogglista? Så var det inte, men nu har jag det.
Det kan löna sig att flytta :-)