Försättsbild

Försättsbild

onsdag 12 oktober 2011

Yes!

Det är onsdag. Lill-lördag. Här är det inte så mycket till lördagsstämning men väl en behövlig paus. Jag i ena soffan, E i den andra. Han sover. Klockan är halv nio. Jag bloggar. Mest för att jag borde. Har tyvärr ingen tjusig bild på ngn tjusig inredning eller snygga saker. Istället får ni lite snygga bilder på mig + E nedan. Det bjuder vi på, dagen till ära!
Läget är under kontroll. Har allt arbete med Åtgärdsprogram surrande i huvudet men hoppas det snart lägger sig. Jag bordae plugga men skjuter på det till helgen så jag får en riktig hlhelg med mig själv, datorn och kurslitteratur. Livat.
Igår var A-K här och vi pratade en massa om allt som hänt den sista tiden. Jätteskönt! Att prata och reflektera är viktigt. Viktigt att inte glömma det!
Så. Återkommer längre fram (c:



Inga kommentarer: