Försättsbild

Försättsbild

söndag 6 november 2011

Murphys lag...

... invaderade min helg. Det började väldigt trött på fredag kväll. Sen kom syrran och Anna på dagen och vi hände lite. Jag bjöd på mat och sen blev jag kass i magen. Anna också. Så det var det. Ngt skumt med kycklingen som jag köpt, färsk och allt. Så igår var det sängläge resten av dan. De andra klarade sig bättre.

Idag var planen att jag skulle få lite fint här hemma. Så jag började putsa fönster. När jag var klar med alla fönster tänkte jag diska blomfaten. Ett gick sönder och gick rakt in i fingret. Blodet sprutade och jag tröttnade på det mesta. Efter ett tag kom E hem från Barcelona och sa att det nog inte behövde sys.. Tur det. Men jag blev lite trött på't. Kontentan är iallafall att det är renare här än vad det någonsin varit. Jag är inte riktigt redo för en ny arbetsvecka utan känns som om det nu vore läge att ta helg. Jaja.

Här kommer lite bilder på ett jättefint syskrin som jag fått av mamma! Såååå tjusigt!









Mycket tjusigt, mycket fin present!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Stackare! Vilken otur med kyckling å blomfat... Väldigt fint syskrin dock! =) Många kramar!

S. sa...

En såndär sykorg hade min farmor! Fast med orange enfärgat tyg. Den stod i vinkeln mellan sofforna i farmors och farfars vardagsrum minns jag.