Försättsbild

Försättsbild

torsdag 29 december 2011

Utmaning: Fem i topp

... bland årets inköp ska jag försöka bidra till.. Men det blir svårt.. Då man handlar så mycket på loppis så måste ju sakerna förvaras.. Bra förvaring är a och o.. Därför minns jag ju knappt vad jag köpt, för jag ser det inte jämt. Därför får årets fem i topp bli sådant som jag har framme och som jag ser väldigt ofta.. Det blir:

En söt gardinkappa som både är prickig och blommig!



Mitt fina soffbord! Helt kvadratiskt!



Skåpet som köptes hemma för en billig penning och rymmer allt glas!



Några av alla tallrikar som inhandlats...


En snygg tavla...


.... och en till...


Fast alldra bäst av allt som jag inhandlat/investerat i är resorna till London, Rom, Prag och Berlin.. Fler måste det bli!

1 kommentar:

trillivippa sa...

Så fina saker, gardinkappan är underbar!