Försättsbild

Försättsbild

tisdag 7 augusti 2012

Det kommer bli lite tomt här...

... nu på ett tag. Anledning: Flytt.

Efter denna flytt ska jag nog ta en allvarlig funderare på:

* Köpeförbud.

* Tillåtelse att gå på loppis men isf. är det "en in en ut" som gäller.

* Styrketräna.

* Träna (överhuvudtaget).

* Köpa hus.

* Aldrig flytta mer.

* Anlita flyttfirma och blunda/hålla för öronen när jag betalar... Vissla och låtsas som om det regnar...


Men efter flytten så ska jag försöka komma tillbaka, barra man fixar lite uppkoppling å grejer!

6 kommentarer:

Helena Högberg sa...

Jag förstår dig, vi letar efter en villa, men när man funderar på vad man har att packa ner vid en eventuell flytt så får man magknip. Loppisberoendets baksida.Lycka till med flytten i alla fall :)

Jesper sa...

Hoppas att allt kommer att gå bra med flytten hit till Jönköping.

Jag får hälsa dig välkommen!

Hör gärna av dig om du behöver tips på något i trakten.

Lycka till!

form55 sa...

Jag går ju också i flytt-tankar. Men det blir inte i år ser det ut som. Men det är väl värt att kånka några extra lådor - köpeförbud låter inget kul alls. Tyvärr kommer jag aldrig att kunna köpa något hus så det blir hyresrätt som gäller här.

Borgmästaren sa...

Kul med ny bostad men trist med flyttstök! Lycka till!

Lybtar sa...

vi går också i hustankar. Men det blir nästa år.
Men det där med en in en ut skulle aldrig fungera. Däremot köper vi inte så mycket som vi verklige inte vill ha längre. Det gjorde vi mest förr i tiden.

trillivippa sa...

Lycka till med flytten! Jag unnade mig att ta in en flyttfirma när jag flyttade i somras, blev inte så dyrt som jag fasat för ändå. (Och väl värt när man skulle in överst i ett hus utan hiss...!)