Försättsbild

Försättsbild

torsdag 6 september 2012

Utmaningen - 5 tygfavoriter....

... bland oss retrobloggare får man ju inte missa. Jag höll dock på att göra det... Jag har inte så många tygfavorieter så jag kör lite mer på textilier i allmänhet..



Alla mina täcken! Så himla fina! Det är annat än alla vita som du kan köpa idag!


Finfina kuddar!


Tyger! Den till höger har jag två gardiner av, höstig och härlig. Den till vänster har jag bara en av. Ingen aning vem som gjort dem!

Slutligen ett snyggt tyg! Detta har jag spännt upp över en tretex-skiva och ska ha som tavla!

Vill du se fler tygfavoriter så kolla bland annat in dessa:






2 kommentarer:

precis en sån sa...

det sista var ju helt underbart!

Maria sa...

Åh, så fina bidrag. Tygerna på bilderna längst ner äppeltyget och det svartvita är helt nya mönster för mig, jättekul. Tack för ditt fina bidrag :)