Försättsbild

Försättsbild

måndag 25 januari 2010

Skönhetsoperationer

okej... jag vet inte riktigt vad jag tycker om skänhetsoperationer. Jag tycker ju - EGENTLIGEN - att alla borde va nöjda med hur man ser ut. Men jag inser ju också att så är det sällan. För mig personligen tror jag det skulle kännas som om jag hade "fuskat". Jag skulle kanske kunna "återställa" mig själv om ngt gått helt fel, typ efter en olycka eller så... jag vet inte. Såg detta klipp på youtube. Har aldrig sett the hills och hade ingen aning om vem den här bruden var... men sen googlade jag på henne och fick upp lite kort på hur hon såg ut innan... Och detta är hur hon ser ut nu. Jag tycker helt klart att hon var snyggare innan... Tycker mest hon låter bombad... eller så är det för att hon ej kan uttrycka sig - prata ordentligt - av alla operationer...







Inga kommentarer: