Försättsbild

Försättsbild

fredag 8 januari 2010

Traderar vidare och ser fram mot helgen

Nu har jag traderat bort de första av mina saker. Har fått in bra med pengar också, ofta tregånger så mkt som jag begärt. Känns bra.
Annars ser jag mest fram emot imorgon. Lisa å Thomas + bebis kommer hit och jag å Emil ska försöka passa medan de går på bio. Blir spännande men ska bli kul. Hoppas det går bra bara och att hon inte har för mkt ont i magen eller bara vill till mamma eller pappa. Får hoppas det går bra  helt enkelt.
Idag har jag spenderat dagen med att först ta en lång promenad m Emil. Gick och gav en kaka å kaffe till en kollega t E som lät honom sova hos dem första natten här i Skövde då det blivit lite trubbel m hans boende... ett halvår efter men bättre sent än aldrig. Sen en snabbis på stan (snabb tur) och sen hem för att sätta upp lite nya kort i lghten som jag framkallat. Blev bra och ja, det blev bara svartvitt. jag vet, jag är tråkig..
Snart ska jag ut en sväng till. Ska gå till rusta å se vad de har för eh... nu glömmer jag vad det heter igen... Ni vet typ dukar fast i plast... Som man köper på mått, typ som tyger... Ja...
Sen har jag kommit fram till att bloggar med bilder är mkt roligare än de utan så här kommer dagens bild på gårdagens middagsdukning. Vardagslyx förlänger livet..



Vaxduk! Där kom det! Behövde lite betänketid då kortet laddades upp.

Inga kommentarer: