Försättsbild

Försättsbild

onsdag 11 november 2009

Skivstång är svårt...

... för det tar alltid ett tag att fundera ut hur tungt du ska ha på själva stången och hur du ska sätta på tyngderna för att slippa byta dem minst antal gånger... Men trots detta så blev det ett pass idag. Hoppade upp på cykeln ovanligt hurtigt, vilket jag snabbt fick ångra. Det kändes som om jag redan hade en sadel i arslet då jag satte mig på cykeln. Tror spinningcykelns sadel från igår var felinställd med andra ord..

Dagen har varit bra annars... Var ju på en intervju igår. De var väldigt trevliga och allt och det kändes bra. Vet dock inte riktigt om jag passar för jobbet, men kan nog lära mig! Begärde hutlöst med pengar iaf så nu får de ngt att fundera på (C:

Sova nu. Slut i kropp å knopp...

Inga kommentarer: