Försättsbild

Försättsbild

måndag 2 november 2009

Vikariera

Idag var jag ute och jobbade för första gången sen i juli. Jag vikarierade i en femma och sexa här i området där vi bor. Det gick bra och kollegorna var väldigt sjyssta. Känner dock att mellanstadiet inte är ngt för mig. Stämningen är ngt för mig. Tror att man hjälps åt mer på detta stadiet än vad man gör för de äldre eleverna. Känns så iaf. Var skönt att vara ute iaf. Känns som om det lossnat lite. Behöver inte gjort det men känns iaf som om jag fått upp hoppet lite i och med att jag fått en hel vecka på samma ställe. Då hinner man ju bygga upp ngt och få ett förtroende. Så det känns fint (c:

Annars regnar det, Emil misshandlar sin gitarr och det låter för *******, jag är trött, godissugen och ska strax till friskis. Men jag är glad, och det känns bra!

Inga kommentarer: