Försättsbild

Försättsbild

fredag 22 januari 2010

Göteborg tur och retur

Igår var jag ute å åkte skidor m pappa på förmiddagen. Han var vääääldigt snabb. Iaf mkt snabbare än mig. Vi åkte typ 11 km och sen var jag helt färdig. Men det var kul. Sen såg vi lite skidskytte där de flesta sköt bort sig.

Sen drog jag till Gbg för att träffa A-F, en gammal gymnasiepolare från Brålanda. Det var väldigt trevligt! Var jättelängesen vi såg men kändes som igår. Vi drack vin och gjorde sushi och jag föråt mig. Men det var det värt! Sen spelade vi tärning och sov.

Idag hängde ja m Sara igen. Åkte hem t henne och drack lite kaffe. Hon bor m sin kille i en liten etta. Väldigt mysig iaf. Ibland kan jag längta efter en liten lägenhet så att jag måste begränsa mitt loppis-shoppande lite... men, men.. Ja. Sen gick vi på stan å efter det tog jag tvåtåget hem t Vbg och sen vidare t B-landa igen. Men dagen var inte slut där. Nix pix. Jag å mamma drog t Mellerud och gick på Systemet och på loppis - livets goda! (c:

Nu är det snart På spåret och imorgon blir det ännu mer loppis här å i Mellerud (c: Life´s great sometimes!

Inga kommentarer: